Mijn bestelling
Waar is mijn bestelling?
Je kan de status en de geschiedenis van jouw bestellingen opvolgen door in te loggen op jouw account.
Je kan ons steeds contacteren via telefoon of per e-mail.
Handling van een bestelling
Meeste bestellingen worden verwerkt binnen 1-2 werkdagen.
Bestellingen die op zaterdag of zondag, of op een feestdag, geplaatst worden, worden de volgende werkdag behandeld.
Vragen over een bestelling
Je kan de status van je laatste bestelling terugvinden via Mijn bestellingen. Dit is de gemakkelijkste en snelste manier om de meest recente informatie wat jouw Clinique bestellingen betreft terug te vinden.
Wanneer je op bestelstatus klikt, zal er gevraagd worden in te loggen met je e-mail adres en paswoord.
Live Chat
Bestelling annuleren
Indien je graag een online bestelling annuleert direct na het plaatsen ervan, bel dan +3278483810 binnen het uur nadat je de bestelling hebt geplaatst. Wij doen ons best om dit voor jou uit te voeren. Wanneer een bestelling reeds verwerkt wordt, kunnen wij die helaas niet meer veranderen of annuleren.