Terugzending
Terugzending

We hopen dat je tevreden bent met je bestelling. Indien dit toch niet het geval zou zijn, heb je de mogelijkheid de producten in originele staat te retourneren, binnen de 14 dagen na ontvangst van jouw bestelling. De producten moeten vergezeld zijn van de strook die op het afleveringsformulier zit.

Je zal voor de retourkosten moeten betalen. De producten die je hebt aangeschaft zullen worden terugbetaald binnen 30 dagen na ontvangst van de producten.

Wanneer je besluit voortkomt uit een fout die gemaakt is bij ons (wanneer het/de producten(en) die ontvangen zijn niet overeenkomt/overeenkomen met je bestelling, of wanneer het pakketje beschadigd is), zullen ook de vervoerskosten aan je terugbetaald worden.

Het is onmogelijk producten te ruilen of een terugbetaling te verkrijgen voor producten die in een parfumerie gekocht zijn.

Pakjes moeten worden teruggestuurd, in de originele verpakking en liefst in de doos die werd gebruikt voor de verzending, naar het volgende adres:

EMEA HUB (BDC)
FAO Returns Dept
Attn: Online Returns
Nijverheidsstraat 9
2260 Oevel

Indien je een/de beschadigd(e) product(en) die je hebt teruggezonden, opnieuw wilt bestellen, gelieve onze Klantendienst hiervan op de hoogte te stellen via mail of via telefoon. Op die manier kunnen zij je eventueel tegemoetkomen in de verzendingskosten voor deze herbestelling.

Hoe je het pakketje wilt terugzenden, staat je volledig vrij. Zo kan je het pakketje via GLS terugsturen, of bijvoorbeeld via je lokale postkantoor. Wél raden we je ten sterkste aan om, in je eigen belang, steeds een volgnummer te vragen wanneer je je bestelling terugzendt. Indien we je pakketje namelijk niet hebben ontvangen, en jij jammer genoeg niet kunt aantonen dat je het verstuurd hebt, kunnen wij je product helaas niet terugbetalen.